Vstupní stránky (Rozcestník), pro naše zákazníky.
Zde naleznete potřebné informace pro větší skupinu našich zákazníků, takže si vždy vyberte podle toho, co potřebujete.
Pokud nevíte, jakým kvalitním antivirem si chránit Váš počítač, jedním z nejlepších řešení je antivir ESET www.kvalitniantivir.cz . Můžeme vám jej nabídnout i včetně instalace, technické i dálkové podpory. Navíc je možné využít jej ve výhodných multilicencích pro více počítačů nebo rodinu.
Zajišťujeme i technickou podporu pro obchodování na burze FOREX www.liteforex.cz v českém a slovenském jazyce.
Informační email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tyto webové stránky používají pouze nezbytné soubory cookies, pro zajištění správného zobrazení stránek. Více zde
Opět tu máme podvod, který už nějakou dobu zpět pobíhal internetem. Tentokrát jde o vylákání financí z uživatelů, kteří se nechají nachytat na "laskavou" nabídku přednostní registrace domény od fiktivní společnosti www.dnscr.org .
Přijde vám email s tím, že si někdo u nich chce registrovat podobnou doménu jakou máte vy, jen s jinou koncovkou. Někdy je to .com, jinde eu. u mě dokonce kolumbijská doména .co (jiná není široko daleko dostupná volná, tak neměli co už poslat) :o)) a to dokonce na 10 let. A to prý nejde platit doménu ročně, což je také naprostý nesmysl. Mail je prostě plný lží, snažící se zmást uživatele a vylákat z nich finance..
Odesílatel je údajně email jakub_dnscr.org a má jít údajně o firmu starající se o zájmy ostatních. O čemž silně pochybuji vzhledem k obsahu mailu, který je pochybný sám o sobě a na stránkách, kam se odkazuje text jsou informace tak všeobecné, že jde už od pohledu o silnou pochybnost korektního jednání, navíc porušující zákony ČR.
Pokud tedy někdo dostane mail s touto nabídkou, klidně mail přepošlete k nám pro posouzení, ale rozhodně na ni nereagujte jakoukoli objednávkou.
Podání oznámení o závadné činnosti bylo již podáno.
Kamil Staněk
Rozmáhá se opět pokus o vykradení vašeho účtu pomocí podvodného emailu.
Teď se to týká především lidí co mají účet u Raiffeinsen bank, na který se tyto emaily zaměřují.
Mail vypadá velmi profesionálně udělaný, takže už ho podle špatné čestiny nepoznáte. Ale zaručeně ho poznáte podle odesílate emailu, to totiž není z banky, ale z nějaké polské domény. U mě konkrétně sochas4@op-pl a v texti informace@raiffeisen-cz (není tam tečka ale pomlčka).
Takže ještě stále je dobře poznat, že jde o podvod, ale je třeba větší obezřetnosti.
V zádném případě na žádný odkaz v takovém emailu neklikejte a už vůbec tam nevyplňujte žádné údaje.
Pokud si nejte jistý a nepoznate, že jde o podvod, či zda došlo či nedošlo k blokaci VŽDY kontaktujte nejdříve vaši banku a tam se dozvíte vše potřebné.
Pokud někdo potřebuje štíty pro svou ochranu či ochranu druhých, můžeme je poskytnout, případně vyrobit další.
Používáme upravenou konstrukci, která je velmi odlehčená a flexibilní, snese se tak i delší nošení. Možno použít uchycení jak na gumu, tak na stužku dle volby.
Ochraná čirá PET fólie je síly 0,25 mm a je lehce upravitelná nůžkami na jakýkoli tvar. Není tedy problém ani s skláněním hlavy dolů třeba u kadeřnic.
Zírověň je možné jednoduše měnit tvar fólie v uchycení bez nástrojů.
čistitelné obyčejným lihem, Isopropylem či třeba klasickou okenou a podobně.
náklady jsou 30 Kč /kus
Ozvěte se a domluvíme se.
Kamil Staněk
V souvislosti s novými opatřeními vlády od 16.3.2020 a možností dvou gigantů v oblasti IT komunikace Microsoft a CISCO nabízející tyto firmy dočasně jelich komunikační nástroje zdarma všem, můžeme pomoci firmám s propojením svých zaměstnanců do videokonferencí.
Můžete to znamenat, že lidé se nemusí spolu zbytečně potkávat v jedné místnosti případně být nutně na pracovišti kvůli komunikaci s ostatními.
Pokud potřebujete podobný nástroj ve vaší organizaci kontaktujte nás a vymyslíme vhodné řešení a realizaci.
Nová opatření omezující pohyb, nás sice omezují všechny, ale i nadále poskytujeme služby všem zákazníkům s výjezdem (prioritně jako vzdálenou podporu).
Určitě pochopíte, že za této složité situace mají teď zařízení starající se o lidi větší prioritu (zdravotnická zařízení, domy pro seniory a peče o lidi s handikepem, školy, školky).
Osotatní samozřejmě vyřizujeme i dále podle nutných potřeb.
Kamil Staněk
I přes přijatá opatření vlády, stále provádíme servis jak na místě samém u zákazníků, tak i pomocí vzdáleného přístupu. Vše tedy probíhá, tak jako před vyhlášeným nouzovým stavem bez omezení.
Rádi bychom Vás však požádali, že pokud některý ze zákazníků má podezření na možnou nákazu, či se pohyboval v rizikovém prostředí, případně je či bude v karanténě on sám nebo zařízení, oznamte nám to včas při případném požadavku na podporu u Vás na místě. Domluvíme konkrétní postup.
Servisujeme mimo jiné zdravotncká zařízení, zařízení pečující o seniory či o osoby se zdravotním postiženým a tyto zařízení mají aktuálně vysokou prioritu servisních zásahů a je potřeba je udržet neustále v chodu. Naše následná zbytečná karanténa by tak velmi výrazně omezila pomoc těmto zařízením i jiným osobám.
Děkujeme všem za součinnost
Kamil Staněk
.
V březnu opět vyšel update pro Windows 7, takže situace je stále tak jako před ukončením podpory.
Čekáme tedy na další následný plánovaný dubnový update, do té doby je vše při starém.
Během dneška je doručován poslední automatický update pro windows 7. Další updaty už bude třeba dělat pak jen ručně pokud se něco nezmění.
Většině se zobrazí modrá obrazovka s hlášením o končící podpoře W7, což je samozřejmě známo. Zbavení se se této otravné hlášky provedete stlačením "Nepřipomínat".
Každopádně tento update je velmi rozsáhlý řádově 1GB v závislosti na konfiguraci počítače. Počítejte tedy se zpomalovaním PC, než update proběhne.
Zatím žádné bližší informace o možnostech výhodnějšího získání licence nejsou, čekáme tedy na vyjádření ideálně od MS.
Jak jistě už víte Microsoft naplánoval konec podpory pro Windows 7 na 14.1.2020.
Neznamená to však nic kritického neboť ve skutečnosti se to uživatelů dotkne tak, že se jen přestane vydávat automatický update tohoto systému. Samotný systém Windows 7 poběží ZCELA NORMÁLNĚ DÁL, jen se prostě už nebude sám automaticky aktualizovat.
Je několik scénářů co se může po tom datu 14.1.2020 stát, ale to teď v tento okamžik neví ještě nikdo z nás, takže nejlěpší volbadle nás je vyčkat co Microsoft ve skutečnosti udělá. Uživatelů, kteří stále používají Windows 7 je cca 350 miliönů (Windows 10 má cca 550 miliónů instalací). To je tak obrovská masa lidí, že Microsoft tihle musí řešit komplexně.
Naše doporučení ja tedy vyčkat co Microsoft vymyslí a jaké budou jeho další kroky po onom plánovaném termínu. Pak teprve budeme situaci průběžně řešit beze spěchu a bez zbytečného strašení lidí co teď se neustále objevuje v médiích.
Nově se má začít objevat i hláška přímo ve Windows 7, tak nebuďte překvapeni.
Aktualizace Windows 7 jsou už teď naplánované po dobu dalších 3 let, takže systém nebude v žádném případě odstaveny a je dostatek času na řešení přeinstalcí či pozdější výměnou HW.
Vyčkejme teda na ono sdělení a další kroky. Pak se postupně domluvíme na dalších postupech.
Pokud potřebuje více informací, či věcí více probrat ozvěte se nám.
Kamil Staněk
Po posledním updatu Windows došlo chybou updatu k výměně databázového engine který způsobil, že nejde spustit program Pohoda (případně jiný program pracující s databází Acces 2007).
Řešení je zpátky nainstalovat původní engime, který přepíše vadný nový software.
Pokud se i vám stala podobná závada, že nejde spustit Pohoda, kontaktujte nás a situaci vyřešime.
Opět se šíří emailové zprávy, které nyní útočí především na uživatele České spořitelny.
Do pošty vám přijde zpráva, která vám sděluje, že máte překročený počet zadaných pokusů o přístup k George účtu.
Vybízí vás k návštěvě pobočky nebo kliknutí na tlačítko v mailu.
Návštěva pobočky by nevadila, tam by vám řekli, že jde o podvod, ale problém by bylo kliknutí n ato tlačítko, kde vás to směruje na podvodnou stránku a snaží se z uživatele vylákat jeho přístupové údaje.
Kdo používá Gmail tak se mu tento email směruje rovnou do spamu s oznámením že jde o pishing a je tak ochráněn dostatečně dopředu.
Kdo používá Outlook či liveMail má podstatně větší problém, tak vám to nabídne měl normálně a umožní vám ono přesměrování jako z normální pošty neboť dojde ke stažení mailu přímo do PC.
První indicie, že jde o podvod by měla být, že banka nikdy takovéto email o překročení počtu pokusů o zadání jména neposílá emailem.
Pokud budete mít problémy či pochybnosti raději se ozvěte a zkusíme problém vyřešit.
Závada EET pokladen po změně komunikace na straně SSL certifikátu ze strany Generálního finančního ředitelství v 8:00 dnes de vyjádření ELCOMu.
Zatím je známo, že pokladny ELCOM mají problém odeslat účtenky EET na FÚ, hlásí to chybu certifikátu EET. Bude se to pravděpodobně týkat i jiných výrobců.
Výrobce o tomto problému ví a snaží se ve spolupráci s FU situaci řešit a zajistit komunikaci i po změnách co proběhli a nikdo o nich nevěděl dopředu jak dopadnou.
Ideální řešení je vypnout připojení k internetu na pokladně a účtovat v Offline režimu dál a zaznamenat od kdy nastal výpadek (víme že to bylo někdy od dnešního rána okolo 8:45 cca). A napsat na provozovnu, že nejede EET, že je závada nahlášena. Účteny zapsané před odpojením od internetu nepůjdou poslat automaticky, ale budou se muset pak poslat hromadně v jednom záznamu.
Jakmile budeme vědět, že je připravený nový software, dáme našim zákazníkům vědět a nahrajeme ho na pokladny.
Situace ale může trvat dny.
Pokud tedy chcete je možné indivuálně taktéž nahlásit na Finanční správu o vaší závadě v komunikaci. Bude vás tolik, že stejně už budou vědět o tom, že se něco děle. Výrobce přislíbit Finanční správu informovat taktéž.
V případě dotazů nás kontaktujte.
OPRAVA : tak po opravě chyby na straně ministerstva, se situace nyní (12:00) stabilizovala a pokladny by již měli sami správně komunikovat s FU. neodeslané účtenky by mělo jít poslat ručně. Případně pokladnu vypnout a zapnouta účtenky odeslat dle výzvy.