Vstupní stránky (Rozcestník), pro naše zákazníky.
Zde naleznete potřebné informace pro větší skupinu našich zákazníků, takže si vždy vyberte podle toho, co potřebujete.
Pokud nevíte, jakým kvalitním antivirem si chránit Váš počítač, jedním z nejlepších řešení je antivir ESET www.kvalitniantivir.cz . Můžeme vám jej nabídnout i včetně instalace, technické i dálkové podpory. Navíc je možné  využít jej ve výhodných multilicencích pro více počítačů nebo rodinu.

Zajišťujeme i technickou podporu pro obchodování na burze FOREX www.liteforex.cz v českém a slovenském jazyce.

Informační email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Tyto webové stránky používají pouze nezbytné soubory cookies, pro zajištění správného zobrazení stránek. Více zde

Závada EET pokladen po změně komunikace na straně SSL certifikátu ze strany Generálního finančního ředitelství v 8:00 dnes de vyjádření ELCOMu.

Zatím je známo, že pokladny ELCOM mají problém odeslat účtenky EET na FÚ, hlásí to chybu certifikátu EET. Bude se to pravděpodobně týkat i jiných výrobců.

 

Výrobce o tomto problému ví a snaží se ve spolupráci s FU situaci řešit a zajistit komunikaci i po změnách co proběhli a nikdo o nich nevěděl dopředu jak dopadnou.

 

Ideální řešení je vypnout připojení k internetu na pokladně a účtovat v Offline režimu dál a zaznamenat od kdy nastal výpadek (víme že to bylo někdy od dnešního rána okolo 8:45 cca). A napsat na provozovnu, že nejede EET, že je závada nahlášena. Účteny zapsané před odpojením od internetu nepůjdou poslat automaticky, ale budou se muset pak poslat hromadně v jednom záznamu.

 

Jakmile budeme vědět, že je připravený nový software, dáme našim zákazníkům vědět a nahrajeme ho na pokladny.

 

Situace ale může trvat dny.

 

Pokud tedy chcete je možné indivuálně taktéž nahlásit na Finanční správu o vaší závadě v komunikaci. Bude vás tolik, že stejně už budou vědět o tom, že se něco děle. Výrobce přislíbit Finanční správu informovat taktéž.

 

V případě dotazů nás kontaktujte.

 

OPRAVA : tak po opravě chyby na straně ministerstva, se situace nyní (12:00) stabilizovala a pokladny by již měli sami správně komunikovat s FU. neodeslané účtenky by mělo jít poslat ručně. Případně pokladnu vypnout a zapnouta účtenky odeslat dle výzvy.